Livrare

1. Livrarea Produselor
1.1. Vânzătorul se obligă să livreze bunurile în sistem de curierat door-to-door către cumpărător sau în showroom-urile RestOn, conform opțiunii Clientului.
1.2. Livrarea produselor este gratuită în România.
1.3. Livrarea produselor se face între 1-5 zile lucrătoare.
1.4. În perioada sărbătorilor sau evenimentelor naționale (Crăciun, Paște, Black Friday etc.) pot avea loc intârzieri de livrări.
1.5. În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, curierul nostru va face înca o încercare de a livra, după care comanda va fi returnată, clientul urmând să suporte costurile unei noi expediții, indiferent de valoarea produselor comandate.
1.6. Proprietatea asupra Bunurilor și Serviciilor va fi transferată la momentul efectuării plății din partea cumpărătorului, în locația indicată în comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul SALTPRO ON  S.R.L).
1.7. Clientul are obligația ca la primirea produsului să verifice ambalajul să nu fie rupt, să nu prezinte urme de zgârieturi, lovituri și poate refuza acel produs în cazul în care prezintă urme de manipulare defectuoasă și să încheie un proces verbal cu reprezentantul firmei de curierat.
1.8. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor, precum și transmiterea documentelor însoțitoare.

2. Returnarea produselor
2.1. Dacă primești produsul cu orice defecțiune, trebuie anunțat și trimis poză în maxim 24 ore pe emailul site-ului și RestOn își asumă responsabilitatea de a schimba produsul în maxim 10 zile lucrătoare.
2.2. Clientul trebuie să solicite în scris, formularul de retur prin e-mail. Vă rugăm să tipăriți acest formular și să îl lipiți pe coletul returnat.
2.3. Costul transportului pentru retur îi revine clientului.
2.4. Conform legislației din România puteți să returnați/ anulați produsele cumpărate de pe www.reston.ro nedesfăcut în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi nevoit să justifici decizia de returnare și fără a suporta alte costuri decât costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonanței Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
2.5. Produsele efectuate la comandă, având dimensiuni speciale (atipice) NU pot fi returnate, decât în cazul în care prezintă defecte de fabricație.
2.6. În cazul unui retur, clientul are obligația de a respecta cerințele de ambalare ale firmei de curierat, astfel încât la primirea produsului returnat, acesta să fie într-o stare funcțională, fără urme de uzură.
2.7. Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de folosință, zgârieturi, lovituri, este murdar sau prezintă accesorii lipsă și nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur revin expeditorului și prin urmare contra-valoarea produsului returnat nu poate fi restituită consumatorului.

2.8. Dacă produsul ajunge la sediul nostru deteriorat din cauza firmei de curierat, vă revine sarcina să deschideți o cerere de despăgubire firmei de curierat, dvs fiind in cazul acesta expeditorul produsului. Astfel, contra-valoarea produsului va fi despăgubită de către firma de curierat și nu va fi restituită de către noi.

2.9. Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile, documentele originale (bon fiscal/chitanta, certificat de garanție).

2.10. Returnarea banilor se va face în termen de 10 – 30 de zile lucrătoare de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.